| REACTIES | Auteur | Bericht geplaatst |
|---|
|
Wie o wie... |
Denise
|
10-01-2012 14:21:33 |
| Wie o wie gaat er naar Argelès sur mer?? Ik wil misschien ook heen en ben benieuwd wie er nog meer gaan. Ik ben 28 jaar, single...en vrouw. |
||
|
Re: Wie o wie... |
astrid
|
11-01-2012 07:29:00 |
| hoi denise, ik ga 7-7 naar argeles. ben hier vorig jaar ook geweest astrid (34) |
||
|
Martine
|
11-01-2012 10:06:20 |
| Hoi Denise, Heb zojuist geboekt voor Argeles sur mer vertrek 20 juli vanuit Utrecht met de bus. Dit is mijn eerste singlereis, maar heb nu meteen de knoop doorgehakt en geboekt. Ben 30 jaar en single. Groetjes Martine |
||
|
marlies
|
22-01-2012 16:52:46 |
| Hoi hoi, ik overweeg deze reis (met de bus) ook te gaan maken, halverwege augustus voor 10 of 17 dagen. Nog meer mensen? Zou de eerste keer zijn met estivant dus ik ben benieuwd naar eerdere ervaringen van mensen die alleen zijn gegaan? Grtz Marlies. |
||
|
A
|
22-01-2012 18:19:39 |
| Hoi, Ik heb deze reis geboekt en vetrek op 3 augustus (10 dagen). Wie nog meer? |
||
|
hes
|
22-01-2012 22:47:15 |
| Hallo! Ik wil graag ook naar Argelès sur mer. Ik weet alleen nog niet hoelang en of ik met de bus of het vliegtuig ga. Ik wil boeken voor 7/7 of 14/7 Ik ben benieuwd hoe lang iedereen gaat. |
||
|
Jolanda
|
23-01-2012 18:41:28 |
| Hallo allemaal! Het wordt hier al een gezellige drukte zo eind januari :) Ik ben van plan om 7/7 te gaan voor 10 dagen met de bus. Ik moet nog even afwachten of ik vrij kan krijgen van mijn werk, maar ik ga hoe dank ook deze zomer naar Argelès! Het wordt mijn eerste vakantie 'alleen'. Spannend, maar ik heb er veel zin in! Groetjes, Jolanda (30) p.s. ik heb een berichtje achter gelaten op http://www.facebook.com/estivant misschien kunnen we elkaar daar alvast online ontmoeten :) |
||
|
Denise
|
24-01-2012 14:59:44 |
| Ik ben nog nooit met een singlereis mee geweest maar moest er toch maar eens van komen, ben benieuwd naar reacties van mensen die al wel eens eerder zijn geweest?? Zelf wil ik 17 augustus gaan, voor 10 dagen met de bus. |
||
|
marlies
|
24-01-2012 20:49:06 |
| Hey Denise, Ik (30) ben ook benieuwd naar ervaringen en overweeg dezelfde reis op dezelfde tijd te maken. Zit nog te twijfelen tussen deze reis en de reis naar tosse de mar en ook nog of ik mee zal gaan met estivant of met mambo .... Neig nu meer naar estivant, omdat ik de leeftijdsgroep bij mambo wel erg breed vindt (20 jr - 35 jaar) en dan een beetje bang ben dat ik een van de weinige 'oudere' ben ... Dus mensen laat het weten als je ervaringen hebt die mij over de streek trekken? Ik zou het vooral graag willen weten of er meer mensen alleen mee gaan .... Grtz Marlies. |
||
|
astrid
|
25-01-2012 23:26:16 |
| Hoi allemaal, Ben vorig jaar geweest naar Argeles sur mere voor 2 weken. Was heerlijk ontspannen en goed geregeld allemaal dus echt een heerlijke vakantie gehad.Zeker geen spijt van,dit jaar zeker weer met Estivant alleen naar een ander land waarschijnlijk. Dus ik zou zeggen gewoon doen |
||
|
Jolanda
|
26-01-2012 13:08:03 |
| @ marlies: ik zat ook te twijfelen tussen Mambo en Estivant. De leeftijdsgrens van Mambo (ik ben zelf ook 30 en ga alleen) en de enthousiaste reacties op het forum op deze site heeft mij over de streep getrokken. Er zijn zoveel mensen die het daarop volgende jaar weer met estivant meegaan en een onvergetelijke vakantie hebben gehad! | ||
|
marlies
|
26-01-2012 14:51:51 |
| @ astrid, dank voor je reactie! @ jolanda, ook bedankt voor je reactie!; ik heb een rijtje voors en tegen van beide reisaanbieders gemaakt en ben inderdaad tot de conclusie gekomen dat ik liever met Estivant ga, omdat ik 25-39 jr een betere leeftijdscategorie vindt. Nu zit ik nog te twijfelen tussen argeles sur mer en tosse de mar, maar neig nu toch meer naar de laatste. Dat heeft vooral te maken met de excursies en de luxere tenten bij tosse de mar. Ik ben vorig jaar al 3 dagen naar Barcelona geweest en vindt het uiteraard geen bezwaar om nogmaals te gaan (het is tenslotte een leuke stad), maar dan is 2 dagen misschien net weer een beetje veel. Ook maak ik liever een klifwandeling dan dat ik een wijnexcursie doe. Bovendien hoor ik mensen zeggen dat dit gebied qua weer soms kan tegenvallen als gevolg van de mistral wind die er in augustus staat. Ik heb dat inderdaad een keer meegemaakt op Kreta en dat was geen pretje (je kon bijvoorbeeld niet relaxted op het strand zitten zonder gezandstraald te worden). Verder twijfel ik dan ook nog over het vervoer (bus of vliegtuig). Ik heb het namelijk niet zo op vliegen, maar een busreis is niet echt comfortabel als je niet slaapt ... Ik ga nog even uitzoeken hoe laat ik dan zou moeten vliegen (ben namelijk ook afhankelijk van het openbaar vervoer) .. |
||
|
Denise
|
13-02-2012 18:43:46 |
| Yeah!!! Ik heb geboekt!! Ik ga van 17 augustus t/m 24 augustus naar Argelés sur mer!! Met de bus. Wie gaat er mee? Single, 28 jaar, vrouw |
||
|
Janneke
|
19-02-2012 10:29:39 |
| Ik zit te denken om eind juni naar Argeles sur Mer te gaan of naar Tossa de Mar! Wie heeft er zin om mee te gaan? Groetjes Janneke (32) |
||
|
nout
|
11-03-2012 14:42:18 |
| Hoi Denise ik ga er ook naar toe heb er veel goede verhalen over gehoort groetjes nout | ||
|
Gerco
|
12-03-2012 18:52:03 |
| Heey hallo, Het lijkt mij ook wel leuk om in Augustus te gaan! Ik zie al een hoop positieve en leuke reacties, dus ik ga het eens goed overwegen. Misschien dat jullie me nog over de streep kunnen trekken... :-) Is het trouwens bij jullie 17 Augustus vanwege de bus? Groetjes Gerco (29 jaar, man, single) |
||
|
Natalie
|
13-03-2012 18:39:27 |
| Hallo allemaal, Ik zit te denken om 30-6 hierheen te gaan met het vliegtuig. Ik ben 28 en zou dus dan ook alleen gaan. Ben benieuwd of er nog meer mensen gaan of dat dit nog te vroeg in het seizoen is. groet, Natalie |
||
|
Denise
|
13-03-2012 22:02:38 |
| Ja dat klopt, 17 augustus omdat ik met de bus ga. Met het vliegtuig ga je een dag later. Ben benieuwd wie er nog meer mee gaan!?!?! |
||
|
Denise
|
13-03-2012 22:04:39 |
| p.s. gewoon mee gaan Gerco, volgens mij wordt het helemaal leuk. Ik heb ook veel goede verhalen gehoord! | ||
|
Gerco
|
13-03-2012 23:15:32 |
| Hey Denise, Dankje voor je reactie.. Ik moet nog even een paar dingen bekijken, maar als ik geboekt heb laat ik dat sowieso weten. Ik denk dus wel dat ik mee ga idd.. Heb wel zin in een leuke vakantie!! |
||
|
Martine
|
14-03-2012 09:43:45 |
| En wie o wie gaat ermee op 20 juli? Heb al geboekt dus ben erg benieuwd of er meer mensen zijn! Doei doei Martine |
||
|
Esther
|
14-03-2012 11:17:47 |
| Hoi, ik heb geboekt vertrek 13/7 vanuit Antwerpen, kom uit Maastricht. Ik heb voor twee weken geboekt. Beter met vreemden op het strand in de Franse zon, dan alleen in Nederland staan kijken na de regen op je balkon. Ik ben 43 jaar, alleenstaand |
||
|
Aimée
|
09-04-2012 15:13:19 |
| Hoi allemaal, Ik vertrek 21 juli en ga met het vliegtuig (opstapplaatsen te beperkt in het Zuiden). Ik ga twee weken. Ik ben 35 jaar. Wie gaat ook mee of 20/21 juli of 27/28 juli of toevallig ook twee weken??? Groetjes, Aimée |
||
|
Arne
|
15-04-2012 15:13:29 |
| Hoi, Ik heb gisteren de reis geboekt en vertrek op 18 augustus met het vliegtuig. Misschien nog iemand meer die gaat vliegen?? Groetjes Arne (28) |
||
|
Sander
|
18-04-2012 14:39:27 |
| Hoi, Ik (28) zit ook te kijken voor deze bestemming Vertrek 23/06 / 30/06 of 18/08 Ben zelf ook benieuwd naar de diverse leeftijden die heen gaan voordat ik ga boeken :-) Groetjes Sander |
||
|
Jolanda
|
19-04-2012 14:54:20 |
| Hoi Sander, In de week van 17 augustus zijn er in elk geval al 4 mensen met leeftijd tussen de 27 en 30 jaar. Andere mensen hebben zich nog niet op het forum gemeld (of nog niet definitief geboekt) groet, Jolanda (29) |
||
|
Simone
|
29-04-2012 06:18:20 |
| Hoi, Ik wacht nog op toestemming van mijn werk om deze reis te boeken. Als het doorgaat wil ik voor 2 weken met de reis van 25/8. Ben van plan om de busreis te boeken.... iemand ervaring?? Gr. Simone (25) |
||