REACTIES Auteur Bericht geplaatst

Bitez / opnieuw mee naar bitez in juni

opnieuw mee naar bitez in juni

Natasha
03-01-2012 01:28:34
Hallo allemaal,

Afgelopen zomer is het zo goed bevallen dat ik dit jaar weer mee ga en dan wel in juni.
waarschijnlijk 9 juni en dan 15 dagen.
Voor evt de duikers onder ons je kan daar super mooi duiken er zit een goede duikschool waar ik dit jaar weer bij ga duiken.
Het is een super gezellige locatie waar we zitten.
Mensen die voor het eerst meegaan, heb geen twijfels en ga gezellig mee.

Groetjes,
Natasha

Re: opnieuw mee naar bitez in juni

anja
05-01-2012 12:38:52
Ik heb niet echt 'alle' berichten gelezen, maar kan iemand mij vertellen of het voor mijn 18-jarige dochter ook een aanrader is? Vorig jaar waren we met Estivant op Kreta (ook geweldig!!) en daar waren de uitgaansmogelijkheden op loopafstand.

anoniem
05-01-2012 18:38:05
Hoi Anja,

In Bitez zelf kun je niet echt uitgaan. Gumbet (5 minuten met de taxi) en Bodrum (op 15 min mety de taxi) wel. Maar wil zij er als single heen of ga je als eenoudergezin? Voor de singlevakantie is zij namelijk te jong.

laura
08-01-2012 19:21:34
hey natasha

even een vraagje ik wil misschien dit jaar naar bitez ik heb afgelopen jaar voor het eerst een single reis gedaan naar tossa del mar en dat was goed bevallen. jij bent in bitez geweest wat voor vakantie kan ik verwachten? de activiteiten die bij de prijs zitten lijken me zoiezo leuk maar is de rest ook de moeite waard? hoe ist land?

groetjes laura

Mireille
08-01-2012 19:44:19
Vraagje, is het hier leuk en gezellig genoeg voor 2 weken?

Anoniem
08-01-2012 22:11:19
@ Laura: nu ik er toch ben kan ik net zo goed antwoord op je vraag geven. Bitez is een typische strandvakanties. Het hotel zit 5 minuten lopen van de boulevard. In Bitez zelf is volgens mij niet zoveel te beleven. Als je graag wilt stappen, kan dit in vooral Bodrum erg goed. Ik heb dit afgelopen vakantie in Bitez bijna dagelijks gedaan. Verder zijn de inbegrepen excusies leuk. Naast de 3 aangeboden discussies kun je nog allerlei andere discussies doen, bijna dagelijks. Dus vervelen zul je je niet. Overigens is het wel erg warm (ook begin september nog), dus ik vraag me af of je de puf er voor hebt.

@Marielle (was het toch?); op zich kun je je wel twee weken vermaken. Ik zelf vond een weekje wel genoeg.

Anoniem
08-01-2012 22:13:30
Excuus, Mireille..

Natasha
08-01-2012 22:19:20
Het is heel leuk in Bitez, het zit vlak bij het strand waar je heerlijk kan liggen en s'avonds gezellig wat kan gaan drinken.
Bij het hotel is het ook gezellig zitten en is het echt knus.
Met de dolmus (busje) ben je in 15 min in bodrum.
Verleden jaar ben ik ook 2 weken geweest en ik heb mij prima vermaakt. Ik moet er wel bijzeggen dat ik zelf duik en zo ook de dagen invul. Als je van cultuur houd dan kan je genoeg bekijken en hou je van natuur dan zit je ook goed.
Ik ga niet voor niets terug. Goed eten, goed bed en niet onbelangrijk een goede douche. Eigen zwembad met goede ligbedden. Activiteiten zijn leuk om te doen maar niets moet.

Dus gewoon gezellig meegaan.

Bianca
10-01-2012 23:38:32
Hoi Allemaal,

Ik heb afgelopen najaar besloten om de knoop door te hakken en ook een keer een single reis te doen. Ik durf het al jaren niet, maar deze reis lijkt me zo leuk dat ik het toch maar gewoon doe. Ik wil dus voor 1 week naar Bites, waarschijnlijk 23 Juni (als het op me werk ook mogelijk is), leeftijd categorie 25-39 jaar. Ik had het liefs wel 2 weken gewilt, maar omdat het de eerste keer is ga ik eerst 1 week. Toch zit ik me af te vragen of ik gelijk moet boeken of af wachten om te kijken wie er allemaal mee gaan, hoeveel mannen/vrouwen en welke leeftijd, maar ook dan ken je de mensen nog niet dus kan je net zo goed gelijk boeken eigenlijk. Wat raden jullie aan, Natasha en Anoniem?

Groetjes Bianca

Anoniem2
11-01-2012 11:37:41
Gewoon doen Bianca! Bitez is super! Iedereen gaat om een leuke gezellige vakantie mee.

LC
11-01-2012 16:58:36
Natasha, zijn de kamers in dit hotel goed te doen, en heeft de kamer op de begane grond een terrasje ofzo? Ik denk erover om te boeken en wil zelfs 14 dg gaan. Als zon liefhebster is het daar wel uit te houden denk ik. Laat je wat horen? jij als kenner. bvd

natasha
11-01-2012 17:56:47
Hoi Bianca, Lekker meegaan er zijn altijd mensen die voor het eerst alleen op vakantie gaan.

Hoi LC, de kamers zijn zeker goed te doen, op de begane grond heb je voor je kamer ruimte waar een tafeltje en 2 stoelen staan. Ik heb daar weinig gezeten aangezien het gezelliger is op het terras. Maar als je je even terug wilt trekken zit je daar prima hoor.

Roelof
15-01-2012 15:25:26
Voor de twijfelaars, echt doen hoor. Het is een super accomodatie en vakantie Zoals Natash al vertelde je zit 5 minuutjes vanaf het strand. Het zwembad bij de appartementen is ook oké.
Vorig jaar was de reisleiding ook top!

Nathalie
19-01-2012 07:25:48
Ik ben 2 jaar geleden voor een week geweest en ik vind het super! Het is een kleinschalig maar erg knus hotelletje, op loopafstand van strand en dolmus-bus halte en boulevardje. Bitez is klein maar wel knus. Ik denk er aan om nu 2 weken te gaan.. Voor wie wil is er genoeg aan excursies te boeken en uitgaan in Bodrum en Gumbet prima te doen... Ik vind het echt een aarader omdat de vakantie een goede prijs en kwaliteitverhouding heeft met zijn facilteiten, de reisleiding en het verblijf op halfpension. De kok is erg bedreven in zijn vak en gebruikt veel verse groenten en heerlijke verse kruiden. Ik kijk er nu al naar uit!!
Hopelijk tot ziens vanaf 9 juni!

Anouk
20-01-2012 10:01:13
Hey, ik ben ook op zoek naar leuke reis voor alleenreizigers. (singles/groepsreis). Ik ben 23, en zit zelf niet meer te wachten om tussen zuipende jeugd te zitten. Werk gewoon fulltime en ben wel toe aan een relaxte vakantie. Mag je als 23-jarige mee? En wat is een beetje de gemiddelde leeftijd? Ik vind het namelijk prima als ik tussen de 30' ers zit. Maar als het gemiddeld toch 40+ is, wordt het voor mij denk ik alweer anders.

Gast
21-01-2012 00:27:43
@ Anouk, je kan bij Estivant navragen of je gezien je leeftijde meekan. In princiepe is het vanaf 25 jaar maar ze zijn hier niet heel streng in, zeker als je aangeeft wat je hier ook aangeeft. De leeftijd is een gemiddelde indicatie. Ze willen voorkomen dat ze groepen 18 jarige beachmastertypes binnenkrijgen. Maar ik vind dat je met 23 ook mee moet kunnen naar Bitez. Bel ze anders maandag even op dan weet je meer, succes!

Je kunt het beste kiezen voor de groep "25-35" dan is de kans op twintigers en dertigers het grootst. In de groep "30-49" is de gemiddelde leeftijd midden dertig, veertig en soms ook vijftigers.

esther
21-01-2012 22:06:07
hoi anoek,

je kunt gerust mee hoor als 23-jarige ;)
net als wat 'gast' zei, kun je het best de leeftijd van 25 tot 39 pakken...
ik ben zelf 26 en ben vorig jaar ook voor de eerste keer meegeweest op een single reis naar Bitez.
en ik vond het een top vakantie.
leuke mensen (leeftijd van 23 tot 44)

ik denk erover om dit jaar weer te gaan maar dan 15 dagen ipv 8..

suc6 !

groetjes

Monique
28-01-2012 17:33:31
Hallo lezers,
tja ik ben 48 en zit met suf te denken bij welke groep ik nou het meeste pas. Er zijn twee mogelijkheden 30-49 en 35-55. Wat moet ik nou kiezen? Hebben jullie tips? Ik loop nog zonder rollator :)

Gast
28-01-2012 20:29:34
@Monique, als je met de groep tot 49 meegaat is de kans groot dat het merendeel jonger dan jij is... Ik zou zelf dus kiezen voor de groep 35-55.

Bertina
30-01-2012 20:23:24
Hoi Natascha,

Weet jij of ik ergens terug kan vinden hoeveel % van de reis al verkocht is? Wat is jou ervaring, zijn de Estivant reizen snel uitverkocht?

Ik zit te denken om met een singlesreis mee te gaan maar ik heb last van koudwatervrees, het word namelijk mijn eerste keer. Ik wil graag weten of ik snel moet zijn met boeken.

Groetjes, Bertina

Natasha
30-01-2012 23:00:05
Hoi Bertina,

Verleden jaar gingen alle reizen door, het is een populaire bestemming. Als je wilt weten hoeveel mensen geboekt hebben dan kan je estivant bellen, zij kunnen dan vertellen hoeveel mensen tot nu toe meegaan.
En over het koudwatervrees hoef je niet overin te zitten want het zeewater is lekker warm. hahaha
Gewoon lekker meegaan er zijn altijd mensen die voor het eerst meegaan en dan zeggen dat het 200% meevalt en dat het stom was om nooit eerder mee gegaan te zijn.

Gast
01-02-2012 17:47:09
Mijn ervaring is dat de singlereizen vaak wat "later" geboekt worden, de piek meestal rond juni/juli/augustus. Dan is het vakantiegeld binnen en behalve dat weet je als single in januari niet of je nog de "ware" tegenkomt en je dan zit met een singlereis die je in bijvoorbeeld september of oktober gaat maken. Maar de Bitez reis gaat altijd door omdat het hotel van Estivant zelf is en mijn eigen ervaring is dat er altijd zo tussen de 15 a 21 singles uiteindelijk meegaan. En al die singles zijn altijd een beetje nerveus voor wat de reis hen gaat brengen en of de groep wel leuk is enzo dus het is niet gek om wat koudwatervrees te hebben hoor! Maar je zult zien dat je een leuke tijd gaat hebben!

Bertina
04-02-2012 16:16:57
Hoi Hoi

Bedankt voor jullie reactie. Ik ben nog aan het rondsnuffelen op de site waar ik nu heen wil en ga. Dat ik ga is inmiddels wel besloten maar ben verplicht om in de zomervakantie te gaan en dat vergt wat planing.

Mischien tot ziens.

Peggy
02-03-2012 16:53:45
Hoi allemaal

Ik ga mee 9 juni ben ook al een keer in Bitez geweest maar dat is zeker al 5 jaar geleden.Leuk om weer een keer terug te gaan
Gr Peggy

Suzanne
15-05-2012 17:50:58
Hallo allemaal,

Ik ben 3 jaar geleden in Bitez geweest en twijfel of ik dit jaar weer een weekje zal gaan. Heb het er toen erg naar mn zin gehad.
Als ik ga, wil ik graag 15 juni.
Wie gaan er dan ook?

Hoop wat te horen.

Groetjes Suus

• 2012 Estivant ©